środa, 5 grudnia 2012

Farmona, Tutti Frutti, Peeling do mycia ciała 'Karmel i cynamon'

Od producenta:
Kremowy żel z peelingiem pod prysznic o przytulnym zapachu rozgrzanego karmelu i świeżo zmielonego cynamonu.
Tak działa najcenniejszy afrodyzjak! Prawdziwy luksus: białe trufle - symbol prestiżu i pożądania!
Peelingujące drobinki jojoba zanurzone w kremowym żelu delikatnie złuszczają martwy naskórek i idealnie wygładzają ciało, a kompleks nawilżający HydraIntense oraz Prowitamina B5 zostawiają skóre jedwabiście miękką, jędrną i nawilżoną.

Sposób użycia:
Niewielką ilość peelingu nanieść na wilgotną skórę, delikatnie masować spłukać. Stosować 1-2 razy w tygodniu.

Skład: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Sodium Cocoamphoacetate, Parfum, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Polyethylene, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Powder, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Panthenol, Propylene Glycol, Tuber Aestivum Extract, Cinnamomum Casia Bark Oil, Cinnamomum Casia Bark Powder, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolino ne, Disodium EDTA, Caramel, Cl 16255, Linalool, Cumarin, Amyl Cinnamyl Alcohol, Amyl Cinnamal, Hexyl Cinnamal, Citronellol. 

Moje zdanie:
Kupiłam, bo szukałam peelingu. Chwyciłam ten do ręki w sklepie i powalił mnie zapachem. Karmel + cynamon (idealny na okres świąteczny!). Od razu go wzięłam. Zużyłam już pół opakowania. Jak na peeling ma mało drobinek, ale pomimo tego wg mnie spełnia swoją funkcję. 
+ zapach, który zostaje na skórze
+ cena
duże opakowanie
+ nie wysusza skóry
+ skóra jest po nim gładka

- mało wydajny
- kiepskie opakowanie (im mniej produktu tym gorzej da się go wydobyć)
- ciężko go otworzyć (czasem można pazury połamać ;o)

Podsumowując:
Zdecydowanie na plus. Gdy skończę to opakowanie na pewno kupie nowe, choćby dla samego zapachu. Skóra jest przygotowana do dalszych zabiegów. Mnie nie podrażnia. Polecam ;)


Btw.
Znacie jakiś sposób na sińce pod oczami? Mam odwieczny problem z tym i nie wiem jak się tego pozbyć, codziennie rano wyglądam jakbym nie spała całą noc. ;( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz - jest to dla mnie motywacja do dalszego pisania ;)