niedziela, 6 stycznia 2013

Rossmann, Babydream, Shampoo

Od producenta:
Szampon babydream myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy niemowlęcia szczególnie delikatnie i dokładnie. Wyciąg z kiełków z pszenicy umożliwia łatwe rozczesywanie.
- bez środków barwiących i konserwujących
- pH neutralne dla skóry
- z rumiankiem i pantenolem
- nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego

Sposób użycia:

Skład: 
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate,  Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl, Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Flower Extract, Parfum.

Moja opinia: 
Zużyłam właśnie moje pierwsze opakowanie. Mój pierwszy delikatny szampon.
+ cena 
+ wydajny
+ zapach
+ delikatny skład
+ dobrze się pieni
+ łatwo dostępny

- plącze włosy
- włosy szybciej się przetłuszczają
- wypada mi po nim więcej włosów

Podsumowanie:
Kupiłam go, bo zaczęłam się interesować włosomaniactwem. Plącze włosy - jak każdy szampon bez chemicznych udziwnień. Bez odżywki po nigdy bym chyba nie rozczesała włosów. Szampon pokazuje nam nasz naturalny wygląd włosa, więc nie każdemu może się spodobać. Ja po używaniu go w końcu przycięłam włosy, bo wcześniej nie zwracałam uwagi na to, że są aż tak zniszczone. Muszę myć często głowę po nim, bo włosy szybciej się przetłuszczają, jednak mi to nie przeszkadza. No i zauważyłam, że wypadają mi po nim bardziej włosy, ale z tym próbuje walczyć od wewnątrz. Ogólnie polecam początkującym włosomaniaczkom. :)

6 komentarzy:

  1. Jeszcze go nigdy nie miałam. Moje dzieci używają Johnson'a, którego czasem im podbieram:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie niestety kompletnie się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też się nie sprawdził.
    Strasznie plącze włosy! ;(
    buziaki
    zapraszam do mnie na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie plącze włosy, ale chyba zawsze w mojej łazience już zagości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten szampon! Świetny skład i świetnie się pieni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też używam :) choć może to dziwne dla niektórych :P
    przy okazji zapraszam do konkursu KISS IN THE RAIN na facebooku (bez głosowania). Można wygrać bony i biżuterię :)
    http://www.facebook.com/kissitr
    Pozdrawiam! :*
    silviageart

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz - jest to dla mnie motywacja do dalszego pisania ;)