piątek, 1 lutego 2013

Rossmann, Wellness & Beauty, Kremowy żel pod prysznic Wanilia i Makadamia

Od producenta:
Kremowy żel pod prysznic. Kusi i pielęgnuje. Poczuj delikatność kremowego żelu pod prysznic Wanilii i Makadamii. Wyszukana kombinacja odżywczego oleju z makadamii i pielęgnujących protein jogurtowych koi skórę, a delikatny zapach wanilii subtelnie uwodzi Twoje zmysły. Podaruj sobie chwilę przyjemności każdego dnia. Produkt przebadany dermatologicznie pH przyjazne dla skóry. 

Sposób użycia:

Skład:
Aqua, Dosium Latreth Sulfate, Glycerin, Cocomidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Parfum, Phenoxyethanol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Polyquaterium-7, PEG-4 Distearyl Ether, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Distearyl Ether, Benzophenone-4, Linalool, Dipropropylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Hydrolyzed Milk Protein, Yogurt, Sodium Benzoate, Carmel, Methylisothiazolinone, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Methylparabben, Ethylparaben, Buthylparaben, Propylparaben, CI 47005.

Moja opinia:
Zalegał mi w szafie, więc stwierdziłam, że go zużyje.
+ dobrze się pieni
+ konsystencja
+ cena
+ dostępność

+/- nie robi nic z moją skórą

- słaba wydajność
- zapach nie przypadł mi do gustu

Podsumowanie:
Było to moje pierwsze i ostatnie opakowanie. Nie kupię więcej.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz - jest to dla mnie motywacja do dalszego pisania ;)