poniedziałek, 1 lipca 2013

Wakacje.

Hej.
Jak zwykle nic tu nie pisze, bo nie miałam czasu... Ostatnie poprawki w szkole naprawdę mnie dobijały...
Ale na szczęście oficjalnie jestem uczennicą klasy IV Technikum i jestem mega zadowolona, tylko zacznie się teraz nauka do tej nieszczęsnej matury i do egzaminów zawodowych. Tak źle i tak nie dobrze. ;)
Bez większych wstępów, pokaże wam efekty zdjęć z moją prywatną Panią fotograf <3









(W końcu widać efekty moich ćwiczeń i diety! :D)


Mój luby też załapał się na zdjęcia :)



Zamierzam powrócić do fotomodelingu, więc prawdopodobnie będę was zasypywać fotkami w najbliższym czasie. ;)
Jeśli macie pomysł na jakąś notkę to śmiało piszcie, bo nie wiem co chcielibyście zobaczyć!
Pozdrawiam. ;)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz - jest to dla mnie motywacja do dalszego pisania ;)