czwartek, 25 grudnia 2014

Świąteczne paznokcie.

Długo się zastanawiałam nad tym, co zmalować na paznokciach, aż w końcu padło na śnieżynki na niebieskim tle. Za oknem śniegu brak to chociaż na paznokciach niech będzie :)
 



Płatki śniegu namalowałam białym akrylem - nie miałam białego lakieru do paznokci, a akryle leżały na półce i kusiły. Pomimo tego iż malowałam nimi pierwszy raz po paznokciach efekt uważam za udany.
Stworek, który widnieje na jednym paznokciu to Poro :)



 Jak Wam mijają święta?

U mnie miło i spokojnie,
w tym roku nawet się nie objadłam za dużo - trzeba trzymać linie ;D


10 komentarzy:

  1. Świetny post,bardzo mi się podobają twoje paznokcie z racji,że malowałaś akrylami to moim zdaniem efekt wyszedł naprawdę super!
    Wesołych świąt :)

    http://xxsometimesx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne :) Masz cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie święta jako tako. Nie będę narzekać, bo mogło być gorzej.
    Paznokcie śliczne, bardzo mi się podobają :)
    Na Warmii śniegu napadało i od wczoraj jest bialutko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy efekt. U mnie święta tez przeszły bez przejedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze :)
    a u mnie jest śnieg! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny efekt ;) ten niebieski, świetny kolor. :)

    pozdrawiam! ;)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pazurki! Ja nie miałabym cierpliwości do takich wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog.
    Zapraszam do mnie. Rysuję. :)
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz - jest to dla mnie motywacja do dalszego pisania ;)